Annan harvoin kirjallista palautetta yrityksille. Eilen tuli kuitenkin asiaa Fazerille. Näin se meni:
"Ostin tänään duunin naapurista Lidlistä Xylimax-täysksylitolipurukumipussin (valmistuspäivä 140513). Tarkoituksenani oli viedä se kotiin: Poikani nappaa pussista valkoisen ruoan ja hampaidenpesun jälkeen ja tyttäreni keltaisen. Vihreät jäävät sitten loppuperheelle :)
Onneksi avasin pussin jo työpöytäni ääressä. Otin vihreän ja tarjosin samanväriset kollegoilleni. Sitten katsahdin pussiin. Ei, siellä ei ollut yhtään keltaista. Ravistelin ja levitin pöydälle. Ei niitä ilmestynyt, vaikka kuinka pyörittelin... Voi mikä itku ja hampaiden kiristys olisi tullut kotona, jos olisin avannut pussin vasta nukkumaanmenoaikaan.
Ymmärrän hyvin, että makujen sekoitussuhde saattaa vaihdella, aivan kuten pussin kyljessäkin mainitaan. Triosta oli vaan tullut tällä kertaa täydellinen Duo."
Nostan hattua Fazerin asiakaspalvelulle. Vastaus tuli ripeästi, multa pyydettiin lisätietoja ja jonkin ajan kuluttua sain tiedon, että asia menee eteenpäin tehtaalle ja minulle on tulossa pieni tuotepaketti. Se on mukava ylläri, vaikka sen kiilto silmissäni en palautetta antanutkaan. Onhan se hyvä heidänkin tietää, jos laitteet sylkevät vain vihreitä ja valkoisia pusseihin ja rouskuttelevat itse keltaiset.
Kannattaisikohan huomenna lotota? Todennäköisyys siihen, että päälle 80 palan trio-pussista puuttuu yksi väri, on aikamoinen.
Viikon juoksut ovat vähissä. Juoksin keskiviikkoiltana hammaslääkäristä kotiin. Vatsataudin jäljiltä olo oli hieman ontelo. Ke 24.7. Tilkka -koti | 5 km | 27:20
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja